Vilmas Beauty Blogg

Övningkör

Publicerad 2015-03-14 18:25:06 i MIN VARDAG,

 
 
En eftermiddag med min pingla.
För ungefär 30 minuter sen så var jag, mamma och pappa och övningkörde. Herregud vad roligt det var! Längtar så mycket tills jag får mitt kort om en månad. Fick idag öva på att svänga, sätta igång och stänga av blinkers, gasa upp och köra i ¨farliga¨ kurvor. Kommentaren jag fick när jag var klar var: Du kör som om du har haft kort i flera månader. Haha då blir man glad! Vad tycker ni, är moppen snygg? 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2015-03-15 09:56:40

Skit snygg❤️❤️❤️❤️

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-15 14:21:59

Vart har du köpt din hjälm? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilma

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela