Vilmas Beauty Blogg

När stressen tar över

Publicerad 2015-03-20 16:40:32 i MIN VARDAG,

 
En stressad tjej tar nu helg. 
Efter att ha haft en vecka utan bloggade, fritid, träning så är jag nu ganska slutkörd. Jag har inte gjort annat än att pluggat denna veckan. Har nog suttit fyra timmar per dag och bara pluggat. Har varit helt slut på kvällarna och har knappt orkat gå upp på morgonen. Gråten har nästan suttit i halsen och då känner jag att det har gått för långt med allt pluggande. Nu sitter jag här en fredageftermiddag och bara kan andas ut. Att äntligen få tid till att blogga är underbart. Kvällen och helgen kommer gå åt till att vara med vänner och det ska bli så skönt. Jag har inte bloggat på några dagar, vill ni ha något speciellt inlägg? 
 

Kommentarer

Postat av: Moa | hobbyfotograf

Publicerad 2015-03-20 17:34:22

Vad ni gör där hemma :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2015-03-20 21:42:49

Ett inlägg om naglar. Det kanske innehåller ditt/dina favoritmärken,just varför det är ditt favorit. Jag är intresserad av naglar så det vore kul :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilma

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela