Vilmas Beauty Blogg

Haul - Nivea, Formula 10.0.6

Publicerad 2015-03-13 14:44:12 i HAUL,

 
Dags att fixa till sin hy. 
Igår innan jag gick till körskolan så gick jag till Kicks för att leta reda på några ansiktsprodukter eftersom att jag har fått väldigt mycket porer och finnar på senaste tiden. Inget jag tycker om så jag bestämmde mig för att göra något åt det. Jag har Lush Mask of magnaminty som hjälper till med finnarna så nu köpte jag en mask som ska ta bort porer, masken kommer från Formula 10.0.6. Köpte även en toner från Nivea som jag ska rengöra ansiktet med innan jag lägger masken. Hoppas att detta blir bra nu, alla vill väl ha en snygg hy till sommaren. 
 
Formula 10.0.6 Pores Be Pure Mask HÄR
Nivea Soothing Toner HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilma

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela