Vilmas Beauty Blogg

En magisk kväll

Publicerad 2015-03-22 10:56:00 i MIN VARDAG,

 
En kväll där alla tankar försvinner och leendet kommer. 
Igår kväll var nog den bästa kvällen på väldigt länge. Aldrig skrattat så mycket och har inte mått så bra på länge. Det började med att Fia kom till mig och vi gick och åt på pizzerian. Lite senare kom några andra och vi bubblade. Senare på kvällen så satte vi oss i A-traktorn och åkte till en annan som va med på kvällen. Vi kollade film där och gick även en runda. Vi låg sedan bara och snackade och mös innan mamma kom vid 01.00 och hämtade oss. Den kvällen är en kväll jag aldrig kommer glömma. Ni som va med igår - ni får mig att skratta. En kväll som måste göras om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilma

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela