Vilmas Beauty Blogg

Den perfekta sommaren

Publicerad 2015-03-23 14:39:29 i ALLMÄNT,

 
Sommaren ska göras till den perfekta. 
Jag längtar så sjukt mycket tills sommaren. En sommar då jag kan komma vart jag vill utan att behöva vänta på att mamma eller pappa ska kunna skjutsa mig. Att bara ta moppen vart jag vill, till vem jag vill kommer att bli så sjukt skönt. Att jag har personer som jag verkligen älskar, att veta att personerna jag kommer tillbringa denna sommaren med inte är falska. Att kunna festa med personerna man tycker om och sen inte behöva väcka mamma eller pappa för att dom ska hämta utan att man bara kan köra hem med moppen. Det ska bli så skönt att få sommarlov så jobbig som åttan har varit. Att inte behöva klä på sig massor av kläder och vara rädd för att frysa. Allt detta är i mina tankar varje dag! Det finns bara ett problem - det är tre månader kvar. Vilka mer än jag är taggade? 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2015-03-23 21:34:42

Jaag! Det ska bli så himla skönt med sommar o ingen skola! :D

Postat av: Sofia

Publicerad 2015-03-24 12:08:48

Jag är jätte taggad❤️❤️❤️

Postat av: Moa | hobbyfotograf

Publicerad 2015-03-26 20:42:05

Mina klackar! :( saknar dem & DIG!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilma

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela