Vilmas Beauty Blogg

Blogglista

Publicerad 2015-03-08 15:35:48 i FRÅGOR,

 
1: Tror du på spöken? Både ja och nej.

 

2: Tror du på magi? Ne men det finns dom som verkligen är duktiga. 

 

3: Tror du på lycka? Ja absolut! Alla kommer bli lyckliga någon gång. 

 

4: Hur är vädret just nu? Jätte soligt! 15°C är det här just nu. 

 

5: Vilken var den senaste boken du läste? Teori boken, haha.

 

6: Gillar du lukten av bensin? Ja, älskar den.

 

7: Har du några smeknamn? Haha jag har många! Men Vimla, Vilmis, Knäppis och några till. 

 

8: Senaste skadan? Hände idag, kanske brutet revben. 

 

9: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Jag sparar nog mest men är det något jag verkligen vill ha så köper jag det. 

 

10: Kan du röra din näsa med tungan? Nej.

 

11: Är det något rosa i rummet du är i nu? Ja en skål. 

 

12: Favoritdjur? Alla! Världens djurmänniska men favorit är nog katt eller små hundar. 

 

13: Vad gjorde du igår vid midnatt? Sov, haha. 

 

14: Vilken mobil har du? Samsung Galaxy S4. 

 

15: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Guld och gröna skogar - Hasse Andersson

 

16: Hur kan man vinna ditt hjärta? Visa att man verkligen gillar en. 

 

17: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? Oj, inget jag funderar på nu. 

 

18: Har du varit olyckligt kär? Ne jag har haft bra förhållanden. 

 

19: Ditt favoritord? Sommar, man blir så glad och börja längta ännu mer. 

 

20: En bra blogg du följer? Följer många bra men Annica Englunds blogg ger mig motivation. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilma

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela